dijous, 8 de març del 2018

Pastís de carlota (pastanaga)


No sóc massa de dolços, o millor dit, no sóc tant de dolç com de salat, perquè m'agrada tot. Però quan ma mare em va ensenyar aquesta recepta vaig pensar que segur que m'agradaria, perquè no és molt dolç ni empalagós, a més, tot i que és de carlota, es nota ben poc en el gust, és molt suau. 


INGREDIENTS:
-Carlota (150 grams)
-Sucre (150 grams)
-Mantega o oli de gira-sol (150 grams)
-Farina (170 grams)
-3 ous
-8 grams de llevat en pols (mig sobret)

ELABORACIÓ:
-Pelem les carlotes i les piquem i barregem bé tots els ingredients, amb la batedora o a mà. Untem un motlle amb mantega perquè no se'ns enganxe (o tirem un spray que hi ha i que no coneixia fins que Isabel, una amiga de l'institut m'ho va dir) i ho posem al forn prèviament enscalfat a 180 graus. En 30-40 minuts tenim el pastís llest, podem punxar amb un ganivet o una agulla i, si ix net, ja està, és millor anar provant que no que se'ns passe, perquè si es passa, queda sec.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada