dilluns, 4 de novembre del 2013

"Solomillo" al paté

-Este estiu, estant pel poble, una nit, va arribar ma mare a casa dient que li havien explicat una manera de fer
el "solomillo" prou fàcil i que quedava molt bo. Ella me la va explicar com la recordava, i jo el vaig fer com recordava que me l'havia explicat, per tant, no sé si aquesta recepta s'assemblarà molt a l'original, però, això sí que ho puc dir. Està molt bo.

INGREDIENTS:
-"Solomillo" de porc (jo compre els de mercadona que venen de dos en dos i envasats al buit). 
-Paté "La piara" (no sé si està bé fer propaganda però la recepta era amb aquest. A més, a mi, des de menudet, sempre m'ha agradat molt).
-Xampinyons.
-Oli.
-Sal.

ELABORACIÓ:
-En una paella amb oli, passem un poc el "solomillo" perquè es faça un poquet, és el que diuen marcar-lo. El traguem i l'anem tallant a rodanxetes mentre que, en la mateixa paella, posem a fer els xampinyons tallats laminats, o com a mínim així és com m'agraden a mi i els salem. Quan ja més o menys estan, afegim un o dos pots de paté i fem que es desfaça bé i ho barregem amb l'oli. Quan ja està desfetet, afegim el "solomillo" que hem tallat a rodanxes i haurem salat bé. Deixem que s'acabe de fer tot junt i el "solomillo" agarre gustet i ja està. Ho servim amb bona cosa de pa per poder mullar. Em sona que la recepta original també portava nata, però en casa ja en mengem prou i ací ens l'hem estalviat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada