dimecres, 18 d’abril del 2012

Garró ("codillo") al forn

-L'última nit de Nadal, vam decidir canviar el menú, ja era prou dura de per sí, com per damunt repetir el de sempre. Ma mare em va sorprendre amb un plat que no havia fet mai, i que jo no havia provat mai, però de seguida li vaig dir: "això m'ho has d'ensenyar, eh?".

INGREDIENTS:
-Garró ("codillo"), un per persona.
-Ceba.
-Carlota.
-Altres verduretes que ens agraden.
-Oli
-Sal.
-Aigua.
-Conyac.

ELABORACIÓ:
-Posem un poc d'oli en un perol o directament a l'olla i sofregim el garró ben sofregit. Després afegim les verdures talladetes... la ceba i la carlota i allò que decidim. Quan està sofregit, ho tapem amb aigua i tanquem l'olla... ho fem bullir uns déu minuts, i... si a l'obrir, veiem que no està cuit, un poc més. 
 En una safata per posar al forn, posem el garró amb un poc de conyac i el seu propi caldo amb verduretes que ha quedat a l'olla. Si no volem afegir res més, ja està bé així, si no, podem afegir xampinyons o allò que ens apetisca. El posem al forn i... si veiem que es seca massa, anem afegint més caldo per damunt... Quan veiem que ja està ben rostit, ja està bo per menjar.

1 comentari:

  1. Rafa, fa una pinta molt bona!
    Eps, t'he inclòs al llistat dels meus 'Liebster Blog'. Ací l'enllaç: http://jordipuigm.wordpress.com/2012/08/18/liebster-blog-i-lagost/ No té tant de sabor com les receptes que inclous al blog però espere que t'anime a continuar. Salut!

    ResponElimina