dimarts, 28 d’abril del 2020

Albergínies fregides


-Ja fa temps que li pregunte a ma mare com fa les albergínies fregides, perquè l'arrebossat que li fa es tan bo que m'agrada més que la pugues trobar en qualsevol bar. Per fi, després de moltes vegades que m'ho explicara, esta ho vaig fer per immortalitzar-ho i no haver-li de preguntar més. Tant bones com a ella no m'han quedat, però estaven molt bones, la veritat. 

INGREDIENTS:
-Albergínia
-Oli d'oliva
-Aigua fresca
-Farina
-Llevat de sobre
-Sal

ELABORACIÓ:
-Pelem l'albergínia i la tallem en rodanxes o en tires finetes, perquè es puguen fregir fàcilment. En un platet posem aigua fresca ("és important que siga de la nevera", em dia ma mare). Posem una culleradeta de farina i fem una pasteta a la que li afegim un poc de llevat fresc. Fem una espècie de "masilla" i passem els trossos d'albergínia prèviament salts per arrebossar-la abans de fregir-los en una paella amb oli ben calent. És millor no fer molta massa perquè la que sobre l'hem de tirar, i anar fent-ne més a mesura que s'acabe.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada