dissabte, 16 de febrer del 2013

Trufes de xocolate

-Passades i quasi oblidades les fartaes de Nadal, vaig pensar recordar com es feien aquelles trufes tant bones que feia ma mare i que feia tants anys que no menjava. Li vaig cridar i va rescatar la recepta per passar-me-la. Ràpides de fer i, des del meu punt de vista, moooolt bones. Això sí, calories per parar un tren.  Ella em va donar unes proporcions, però com que el paqueta d'ametlla mòlta del mercadona, que és la que gaste, és de 125g, les adaptaré per aquesta mesura. 

INGREDIENTS:
-Xocolate en pols (jo gaste nesquik) (150g.)
-Ametlla mòlta (125g.)
-Un rovell d'ou.
-Llet condensada (entre 150 i 200g, depén de com ens agrade de dolç).
-Xocolate ratllat (també podem comprar fideus de xocolate ja fets).

ELABORACIÓ:
-Posem tots els ingredients en un bol i els barregem amb una forquilla o similar fins que aconseguim crear una massa uniforme. Posem el bol amb la massa al congelador una hora perquè es compacte i poder-la treballar i després anem fent boletes de massa. Les passem pels fideus perquè queden ben arrebossades i les anem posant en motlles. Ja estan bones per menjar-se.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada