diumenge, 18 de març del 2012

Truita d'espinacs

-Després d'un llarg temps d'inactivitat, tornem amb una recepta molt senzilla i molt ràpida de fer, i que a mi m'agrada molt, sobre tot des de que, quan era menut, em vaig obsesionar amb els espinacs per tal de ser igual que "Popeye".

INGREDIENTS:
-Espinacs.
-Alls.
-Ous.
-Oli.
-Sal.

ELABORACIÓ:
-Tallem els alls menudets i els daurem en una paella amb oli. Després afegim els espinacs nets (jo compre les bosses que venen ja netes i en pose una sencera). Quan els espinacs ja s'han reduit, ja estan fets. A mi no m'agrada cuinar-los molt perquè si no, amarguen.
 En un plat, batem els ous i afegim els espinacs amb els alls una vegada ja estan fets. Ho barregem bé i ho posem en la mateixa paella o en una altra ben calenta. Després ho cuinem com fem qualsevol truita.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada